Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Autodesk AutoCAD vragen (70)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Hatch

Bij een collega word het contextueel tabblad niet zichtbaar als hij een hatch plaatst. Het is het tabblad van de hatch instellingen die bij…

Begonnen door Jos vd Heijden

1 31 Mei 2013
Antwoord van Fréderic

Z-waarde

Wij krijgen regelmatig tekeningen die, volgens mij, vanuit een 3d pakket zijn omgezet naar een DWG. Als men deze tekening opent en men vera…

1 31 Mei 2013
Antwoord van Jürgen Galba

autocad 2014

hoi allemaal, De classic weergave bestaat deze nog in autocad 2014 omdat er sprake was om deze eruit te laten. Wat zijn de grote verbeterin…

Begonnen door Ludwig Willems

9 14 Mei 2013
Antwoord van Ludwig Willems

lijnen samenvoegen

Hallo Soms zitten er een dxf of dwg lijnen die onderbroken zijn vraag is met welke knop of toetsen kan ik die in een keer aan elkaar maken…

Begonnen door Jan

4 4 Apr 2013
Antwoord van Jürgen Galba

Grips in acad

Als ik een onderdeel selecteer dan komen de grips op. Als ik in- of uitzoom blijven de grips zichtbaar zoals het hoort. Als ik pan dan verd…

5 19 Mrt 2013
Antwoord van Jos vd Heijden

imos ( autocad)

Hoi allemaal, heeft er iemand ervaring met imos tekenpakket interrieur? naar het schijnt linkt dit dicht aan auto desck... graag jullie me…

2 21 Feb 2013

vba en VB.net

hoi allemaal, kan er iemand mij eens goed uitleggen waarom VBA uit autocad 2013 gehaald is en men begonnen is met VB.net. Wat zijn hier de…

8 13 Feb 2013
Antwoord van Mark

AutoCAD 2014 Classic workspace = GONE?

hoi iedereen, Kan mij iemand zeggen waarom ze eigenlijk de classic eruit zwieren in autocad 2014? grt Ludwig

9 13 Feb 2013

Constraint symbolen uitzetten in Autocad, Solved!

Hoe zit ik deze vervelende constraint symbolen uit? Telkens wanneer ik kopieer krijg ik er een hele resem...

Begonnen door Stefaan Boel

2 17 Jan 2013
Antwoord van Stefaan Boel

Iemand die hier werkt met microstation?

Iemand die hier mij dringend kan helpen? ik heb files binnengekregen maar kan er niets mee doen of vertalen. en de Archi wil niet teveel t…

Begonnen door Protoman

2 22 Nov 2012
Antwoord van Protoman

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2019   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden