Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Autodesk Inventor vragen (958)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Insert Parts

Ik was op zoek naar een code (addin) voor inventor, en ben op jullie site terecht gekomen. Kunnen jullie me helpen? Ik zou graag een eigen…

Begonnen door Johan

4 20 Mrt
Antwoord van Fréderic

Library op Server

Als je bij project een nieuwe library aanmaakt, staat deze automatisch op de C schijf. Er is geen optie om de locatie te selecteren. Is er…

Begonnen door Pieter S

1 12 Mrt
Antwoord van R. Van der Veek

Bovenaanzicht van detail

Heren en natuurlijk ook Dames, Ik zit met het volgende: Ik heb een detail gemaakt van een staander met daarop een plaatje, voor het maatvo…

Begonnen door roel

4 7 Mrt
Antwoord van roel

bolted Connection doet het niet

Heren/ dames, bij deze een vraag waar ik niet uit kom heb een assembly gemaakt naar een voorbeeld van iemand anders. nu wil ik een bolted c…

Begonnen door richard hogenberg

2 27 Feb
Antwoord van richard hogenberg

Appearance

Als ik een part wil veranderen van kleur gaat dat bij een van mijn projecten niet. is dat ergens een instelling. van libary

Begonnen door Erik van Leerdam

0 24 Feb

Helper in koker

Is het mogelijk om helpers te maken in een kokerframe? Dit gaat redelijk makkelijk als ik kokersnijwerk bestel bij 247 tailorsteel. Hier ho…

Begonnen door Tonny van Dijk

3 21 Feb
Antwoord van Stefaan Boel

Wenteltrap met schuine centrale as

Beste leden, Heeft er iemand een idee hoe ik een wenteltrap kan maken, waarvan de centrale as niet loodrecht naar boven loopt, maar schuin…

Begonnen door Maxime

7 20 Feb
Antwoord van Maxime

Origin vlakken constraints samenvoegen

Bestaat er een manier om de origin vlakken van onderdelen automatisch gelijk (flush) te zetten in een assembly? Ik heb een assembly waar ik…

Begonnen door Pieter S

2 12 Feb
Antwoord van Ewoud

ipt of iam

Ben opzoek naar ipt op iam van Auto, Vrachtauto, heftruck, paletten,mensen om in tekening  toe te voegen. waar vind ik zo wat

Begonnen door Erik van Leerdam

3 12 Feb
Antwoord van Ewoud

Tabblad sheetmetal niet zichtbaar

Na her-installatie van Inventor mis ik de tab van sheetmetal links naast de tab 3D model. Hoe krijg ik deze weer zichtbaar.

Begonnen door Guus Jansen

0 9 Feb

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2018   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden