Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Autodesk Inventor vragen (955)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Copy Design en Linked Excel

Hallo!   Ik heb een assembly die gelinked is aan een excel sheet waaruit parameters gehaald worden. Ik wil graag een kopie maken van de hel…

Begonnen door Aldo Lingsma

6 18 Mrt 2010
Antwoord van Aldo Lingsma

Verwijderen van een assemblage met al zijn onderdelen.

Ik kreeg gisteren de vraag via één van mijn leerlingen of het mogelijk is om een assemblage, of een subassemblage volledig te verwijderen n…

Begonnen door Fréderic

3 15 Mrt 2010
Antwoord van Stefaan Boel

rotate

als ik een tekening die ik op de computer heb gemaakt open op de laptop met het zelfde programma (autodesk inventor professional 2008) dan…

Begonnen door Twan Vogels

4 11 Mrt 2010
Antwoord van Marc Verstappen

Application Options - Files Content Center files Map

Is het mogelijk om de Content Center files als ze op As Standard staan naar een map te sturen direct onder projectfile rootmap/Content Cent…

Begonnen door Ralf de Wit

0 11 Mrt 2010

properties van een stuk aanpassen

beste,   Ik heb een aantal files met een bepaald materiaal gemaakt, nu wil ik de benaming van het materiaal wijzigen  (bv er staat nu giets…

Begonnen door maarten verhestraeten

6 8 Mrt 2010

Licentieprobleem MacBook Pro

Hallo, ik zit met een probleem met mijn licentie bij mijn MacBook. Ik heb mijn licentie van Inventor geactiveerd onder Bootcamp (dwz onder…

Begonnen door Devreese Frank

3 6 Mrt 2010
Antwoord van Wout Beukema

Inventor 2010 bestanden om zetten naar 2008

Bij deze even een heel klein vraagje. Wij hebben een leverancier die met inventor 2008 werkt wij werken met Inventor 2010 dus hij kan onze…

Begonnen door Van Hurck

2 5 Mrt 2010
Antwoord van Jürgen Galba

kan de oorsprong niet selecteren bij sketch

elke dag weer een nieuw probleem, het houdt je van de straat :)zoals de titel al zegt, ik leg altijd constraints vast op de oorsprong, maar…

Begonnen door Frank

1 4 Mrt 2010

Parameters

hoi ik had gehoopt of jjullie mij kunnen helpen! nou ik ben een hekwerk in inventor aan het tekenen, en nu wil ik parameters in een stuklij…

Begonnen door Twan Vogels

3 3 Mrt 2010

Shaft generator: excentrieke as?

hoe kan ik met de Shaft generator een excentriek deel aan een as toevoegen? ik zie zo 1,2,3 niet een optie om dat te doen, en google is ook…

Begonnen door Frank

0 3 Mrt 2010

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2018   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden