Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Discussies van Eef (14)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Dennis, Sorry dat ik er zo bij tussen kom. Heb jij misschien ook een mogelijkh…"

Eef heeft 17 Feb 2017 gereageerd op ontvangen STEP file wordt na uitzetten transculent en exporteren naar STEP file weer transculent

9 17 Feb 2017
Antwoord van Dennis Vercauteren

"Hallo Stefaan, mogelijk leg ik het niet goed uit, het uitzetten van translucent is n…"

Eef heeft 27 Jan 2017 gereageerd op ontvangen STEP file wordt na uitzetten transculent en exporteren naar STEP file weer transculent

9 17 Feb 2017

"Hallo Stefaan, excuus, inderdaad Translucent :) In de bijlage de stappen die ik had…"

Eef heeft 27 Jan 2017 gereageerd op ontvangen STEP file wordt na uitzetten transculent en exporteren naar STEP file weer transculent

9 17 Feb 2017

"Ik ben nog eens aan het experimenteren geweest en daarbij is mij opgevallen wanneer…"

Eef heeft 22 Feb 2016 gereageerd op probleem met Involute spline

7 22 Feb 2016
Antwoord van Eef

"hallo Ewoud, dank voor de info, ben benieuwt of je met de extrude nog wat verder ko…"

Eef heeft 18 Feb 2016 gereageerd op probleem met Involute spline

7 22 Feb 2016
Antwoord van Eef

"Hallo Ewoud, dank voor je reactie, in de bijlage de stappen per kant t.a.v. het prob…"

Eef heeft 18 Feb 2016 gereageerd op probleem met Involute spline

7 22 Feb 2016
Antwoord van Eef

"Hallo Rob, Dank voor de reactie, we waren er inmiddels al achter dat het probleem li…"

Eef heeft 17 Aug 2015 gereageerd op Inhoud gebruikte Image verdwijnt na converteren Step file

3 17 Aug 2015
Antwoord van R. Van der Veek

"Hallo Stefaan,   Dank voor je reactie, ik moet het nog verder uitdiepen en proberen,…"

Eef heeft 12 Nov 2013 gereageerd op Cartesian maten

2 12 Nov 2013
Antwoord van Eef

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2020   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden