Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Discussies van Peter van de Kerkhof (28)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Frederic,   Ik krijg nu geen foutmelding meer. Bedankt. Alleen het opstarten duu…"

Peter van de Kerkhof heeft 15 Feb 2013 gereageerd op Macro: Inventor Copy Design, HOT TOPIC!

25 9 Mrt 2018
Antwoord van Wim Pepping

"Hoi Frederic. Ik zal het vrijdag proberen. Heb morgen namelijk een papa dag :-) Is…"

Peter van de Kerkhof heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Macro: Inventor Copy Design, HOT TOPIC!

25 9 Mrt 2018
Antwoord van Wim Pepping

"Ja inderdaad"

Peter van de Kerkhof heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Macro: Inventor Copy Design, HOT TOPIC!

25 9 Mrt 2018
Antwoord van Wim Pepping

"Ik werk met Inventor 2013.    "

25 9 Mrt 2018
Antwoord van Wim Pepping

"Hoi Frederic,   Als ik op continue klik gaat hij gewoon verder en kan ik het program…"

25 9 Mrt 2018
Antwoord van Wim Pepping

"Hoi Frederic,   Ik krijg bij opstarten een fout melding. Kan je me hiermee helpen. Z…"

25 9 Mrt 2018
Antwoord van Wim Pepping

"Hoi Stefaan,   Nou vandaag al de hele dag in de weer geweest en het werkt super. All…"

Peter van de Kerkhof heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Inventor files door kopieren zonder VAULT

10 13 Feb 2013
Antwoord van Stefaan Boel

"dan moet ik het even thuis proberen. Op het werk is dropbox afgeschermt en op mijn i…"

Peter van de Kerkhof heeft 12 Feb 2013 gereageerd op Inventor files door kopieren zonder VAULT

10 13 Feb 2013

"krijg de zip-file die erbij hoort niet geopend. hij geeft een foutmelding."

Peter van de Kerkhof heeft 12 Feb 2013 gereageerd op Inventor files door kopieren zonder VAULT

10 13 Feb 2013

"Hoi Frederic,   Macro lab is inderdaad een mogelijkheid  maar daar ben ik niet helem…"

10 13 Feb 2013

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2019   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden