Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Discussies van Stefaan Boel (1,313)

Discussies waarop is gereageerd (1276) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Jan, Ik heb zelf niet zoveel ervaring met frame generator, maar het lijkt me he…"

Stefaan Boel heeft 26 Sept 2017 gereageerd op Profielen in frame generator opdelen in handels lengten

3 26 Sept 2017
Antwoord van Jan Blom

"Ik heb dit :) Dat wordt je alleen maar wanneer je je opgeeft om dit te worden en kun…"

Stefaan Boel heeft 8 Jun 2017 gereageerd op adaptive veer constrainen op schuin bewegend part

21 9 Jun 2017
Antwoord van R. Van der Veek

"Dit kun je met ilogic in orde krijgen met een code zoiets als deze: Nadeel is dat e…"

Stefaan Boel heeft 7 Mrt 2017 gereageerd op Inventor autosave

7 7 Mrt 2017
Antwoord van Stefaan Boel

"Hoi Rob, Het oudste dat ik heb is inventor 2011.  Zou je het onderdeel alvast eens k…"

Stefaan Boel heeft 16 Feb 2017 gereageerd op Zijn er hier nog mensen die Inventor 2010 gebruiken?

8 16 Feb 2017
Antwoord van R. Van der Veek

"Dat gaat niet lukken. Die Translucent is een optie binnen Inventor (die er vroeger z…"

Stefaan Boel heeft 30 Jan 2017 gereageerd op ontvangen STEP file wordt na uitzetten transculent en exporteren naar STEP file weer transculent

9 17 Feb 2017
Antwoord van Dennis Vercauteren

"Hey Jan,  Het vlak zou niet mogen uitmaken. Maar misschien had je het binnenvlak nie…"

Stefaan Boel heeft 30 Jan 2017 gereageerd op buitenplaat draaitrap

3 30 Jan 2017

"Als er geen vinkje voor Translucent staat, dan is het model niet doorzichtbaar. Dus…"

Stefaan Boel heeft 27 Jan 2017 gereageerd op ontvangen STEP file wordt na uitzetten transculent en exporteren naar STEP file weer transculent

9 17 Feb 2017

"Hoi Jan, Heb je de buitenrand al eens met de coil functie gemaakt? De truck alvoren…"

Stefaan Boel heeft 27 Jan 2017 gereageerd op buitenplaat draaitrap

3 30 Jan 2017

"Hoi Eef, Translucent bedoel je :) Van de originele file heb je dan wel een solid ku…"

Stefaan Boel heeft 27 Jan 2017 gereageerd op ontvangen STEP file wordt na uitzetten transculent en exporteren naar STEP file weer transculent

9 17 Feb 2017

"Ook bij onze tips 'n tricks te lezen: http://www.inventorwizard.be/tipntricks/config…"

Stefaan Boel heeft 11 Jan 2017 gereageerd op Logo

3 11 Jan 2017

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2020   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden