Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

hoi allemaal!!

ik ben nieuw hier en ook een beginner met Inventor.

ik ben nog maar half jaartje met inventor bezig.

waar ik nu op stoot is dat ik 3rd party ....stp files krijg bij mijn parts.

ik weet niet als dit normaal is maar als ik krijg hier heel veel UNRESOLVED REFERENCE door.

mijn eerste vraag is: Hoe maak ik die aan want ik maak ze niet bewust aan.

ten 2de hoe moet ik dfeze eruit krijgen?

als ik een Part open doe dan kan ik deze 3rd party wel verwijderen maar het zijn zoveel files ???

hopelijk kan hier iemand mij raad of uitleg geven wat ik verkeerd doe.

mvg,

Simons Bert

ps hopelijk is het een beetje duidelijk voor jullie.

Aantal maal bekeken: 41

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Als je unresolved references hebt, betekent het dat Inventor het juiste bestand niet kan vinden.

Waarschijnlijk heb je je step files op een andere plaats opgeslagen als je assembly en parts.

Je moet in je projectfile kijken of de locatie waar je stepfiles staan wel voorkomt in het pad waar Inventor de bestanden zoekt.

Wat betreft het binnenhalen van step files in een assembly; je kunt ze als referenced laten staan, als de stepfile aangepast wordt wijzigt dit mee in je assy. (Zoek maar eens op Anycad i.c.m. Inventor)

Ik heb het kunnen oplossen. Ik denk dat dit gekomen is na de update van 2019 naar 2020. Ik heb een bestand geëxporteerd en daar na geïmporteerd in 2020 en nu is alles terug zoals het was. Bedankt toch voor de reactie!!

Is dit forum bedoeld voor dit soort vragen of wat ik wil zeggen mag je hier alles vragen?
Mvg
Bert

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2020   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden