Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Na een recente Inventor 2020 update, kan ik geen A3 formaat meer kiezen in mijn printerinstellingen. Voordien werkte wel alles goed.

Is er iemand die dit probleem al eens is tegen gekomen?

Ik heb een A3 printer van HP (7110)

Greenock CAD service kan mij blijkbaar niet helpen, du kom ik hier eens polsen of dit een bekend probleem is.

Volgens Greenock is het een taalprobleem en zijn er geen oplossingen mogelijk...

Onderstaande foto zijn de formaten die ik te zien krijg in Inventor, en de volgende foto is wat ik vroeger kreeg.

Aantal maal bekeken: 32

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoi Mick, ik ben nog niet over naar 2020 en kan dus niet kijken of het bij mij wel gaat, maar heeft dit niet te maken met je printer i.p.v met Inventor?

Kan je vanuit Office of zoiets wel een A3 printen, en welke printer driver wordt dan gebruikt t.o.v. Inventor?

Je screenshots laten namelijk printer instellingen zien en niet specifiek Inventor instellingen.

Rob

Bij andere office programma's werkt wel alles, zelfs in inventor 2013.

Maar ik heb juist de oplossing gevonden... Het lag aan een update van Inventor "2020 SP1"

Na deze update te verwijderen had ik al mijn papierformaten weer!

Autodesk is op de hoogte gebracht en gaat hier hopelijk iets aan doen.

Ik zit ook op 2020.1, hier géén issues... follow me netwerk printer Xerox. Misschien heeft HP een nieuwe driver voor de 7110?

Ik heb alle drivers van HP al geïnstalleerd, zonder succes...

Iemand van Autodesk USA heeft van op afstand even op mijn PC gekeken.

En het blijkt een probleem met een language pack te zijn die SP1 installeert.

Ik heb een Nederlandse Windows, waarschijnlijk zal er met een Engelstalige Windows geen probleem zijn.

Autodesk ging dit probleem verhelpen.

Zet je windows eens op de Engelse taal.

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2019   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden