Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Beste mensen,

We zijn afgelopen week overgestapt naar Inventor 2017. Wat me direct opvalt is dat wanneer ik een balloon plaatst de horizontale en of verticale borging weg is. Wanneer ik voorheen een balloon ongeveer horizontaal plaatste dan kreeg ik een stippellijn en zette hij de balloon precies horizontaal (of andere hoeken). Sinds 2017 doet hij dit niet meer, dus moet ik nu de balloon blijven verplaatsen tot ik ongeveer horizontaal de lijn kan plaatsen. 

Is er een instelling om de oude hulp voor het netjes plaatsen van een balloon weer terug te krijgen ?

Mvg 

Aantal maal bekeken: 86

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik heb het nog niet getest maar het wanneer je de Ctrl toets indrukt tijdens het verplaatsen van de Ballon dan zou deze in stappen van 15 graden te plaatsen moeten zijn.

Ik krijg de instelling ook niet gevonden, dus wordt inderdaad de CTRL toets dan maar. Die werkt wel kan ik je melden.

Nice, deze kende ik nog niet! :-)

Het is alleen geen volledige oplossing, zeker wanneer je align een selectie van balloons dan werkt deze functie niet. 

Dat is jammer. Maak er een melding van bij Autodesk zodat het bij hun bekend is, misschien wordt het snel aangepast in een service pack.

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2017   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden