Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Voorheen kon je in autocad dubbelklikken op een block en daarna op save changes klikken en vervolgens een andere naam aan het block geven. In 2010 krijg ik NIET meer het schermpje waar ik een andere naam in kan vullen voor het block. HEEL irritant.

Ik gebruik dit heel vaak voor onderdelen die bijna hetzelfde zijn of bijvoorbeeld links en rechtse versie van een onderdeel. Ik zoe nu dan het onderdeel moeten exploden en nieuwe naam geven. Dit wil je natuurlijk niet en vooral niet als deze tussen andere lijnen staat.

Ik hoop dat iemand dit weet.

Wout

Aantal maal bekeken: 219

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

en met het simpelweg intypen: "RENAME "?
Dat is niet mogelijk in de block edit modus. Het zou wel mogelijk zijn met rename, maar dat is wel omslachtig. Ik wil gewoon een kopie van een block en die een andere naam geven. Ik snap niet waarom dat in 2010 niet meer kan. In 2009 kon dat nog. Ik heb al gezocht naar een vinkje of optie, maar ik zie het niet!
Is een ander icoontje in de Block editor toolbar?

indien het vaak dezelfde onderdelen zijn is het mss de moeite om er een dynamische block van te maken en deze een mirror optie te geven - zo heb je de twee varianten in 1 block en hoef je niet te renamen
Ik ga het maandag bekijken op het werk. Ik denk dat dat het knopje is Stefaan. Bedankt voor de reacties.
Laat maar iets weten!

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2022   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden