Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Inventor durft je wel eens een error voorschotelen waarvan je zegt, "wat is dat nu weer".
Velen ervan hebben wel degelijk een reden alleen de boodschap die je dan krijgt is alles behalve duidelijk.
Op aanraden van Fréderic lijkt het ons leuk om er een lijstje van te maken in onze Roddelhoek...so keep them coming!

Aantal maal bekeken: 2436

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Wou ik net Inventor 2014 installeren, krijg ik deze foutmelding...

Are you kidding me?

Ah zo zit dat :P , wij hier maat sukkelen met inventor2011 en gij moogt den 2014 al gebruiken :D

Weet te zeggen of het een grote verbetering tegen over den 2011 is hé :-)

Mogen gebruiken, niet...mogen testen, wel...kon niet wachten...voordelen van key-user te zijn :P

Ook maar ineens Showcase en Sketchbook erbij gezet :)

En als het een troost is...eind dat jaar mag je hem ook hebben :P

In Inventor 2013 stond het blijkbaar nog correct, maar nu zou het "Toolips" moeten noemen ipv "Tooltip".

Daarom dat Inventor 2015 ook een spellingscontrole zal krijgen ;)

En ik die dacht ze ondertussen allemaal al gehad te hebben! (met bijhorende crash natuurlijk)

Dat probleem heb je meestal bij de wasmand ook :)

Iemand deze al opgemerkt, in Inventor 2014 wil ik Save As Template doen, maar waar ze de titel van het kadertje halen is mij een raadsel :-)

Dat wordt geen Pack & Go vandaag...alhoewel...kan hier inpakken en naar huis gaan ook :D

"could not be located"? Zou nochtans opvallen denk ik

Zoek de fout, en neen ik heb geen partslist overrides gedaan :-) (Inventor 2011)

Ik zie hem denk ik niet, wat me wel opvalt is dat je per bout 2 sluitringen en dan ook nog een veerring gebruikt. Of zie ik dat verkeerd?

Nu is het stil dus ik denk dat we een fout gevonden hebben die hij zelf nog niet gezien had :D
(verder zie ik ook niet direct iets behalve het erg milde staal :-) )

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2020   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden