Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Hallo,

Ik heb een onderdeel getekend met de daarbij behorende tekening. Nu heb ik de naam van het onderdeel veranderd maar op de tekening blijft deze ze oude benaming behouden. Heeft dit met een instelling te maken? Alvast bedankt.

Mvg mike

Aantal maal bekeken: 65

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Bij ons is de naam van een onderdeel een nummer Bv 5860-0001 , op de tekening is dit wel aandrijfwiel.

als ik dit onderdeel  zou hernoemen  blijft het nog steeds een aandrijfwiel. dit zou je dan in de iproperties van het onderdeel kunnen wijzigen  (Bij ons staat het het artikelnr dan op 5860-0001A of waar je het ook naar vernoemd heb, en hoef je dus niks te veranderen. en anders zou je het misschien makkelijk met een macro kunnen oplossen maar daar ben ik onbekend mee? Voor enkele onderdelen zou ik het voor nu gewoon in de iproperties wijzigen.

Ik veronderstel dat je de naam van het onderdeel hebt aangepast in de model browser?

Als dat zo is, dan komt dat inderdaad niet op de tekening. Zoals Tony ook zegt kun je beter met iproperties werken. Wij hebben een schermpje/form laten ontwikkelen waarin alle iproperties die men moet invullen, gebundeld staan. Op die manier moet men niet steeds door alle tabbladen gaan.

Zorg er uiteraard ook voor dat uw template is aangepast zodat hij naar die specifieke propertie kijkt.

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2018   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden