Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Macro's Labo, Sheetmetal: Exporteren plaatuitslagen (HOT TOPIC!)

Hallo,

Naar aanleiding van het plaatsen van mijn programma voor het exporteren van plaatuitslagen wil ik graag een nieuwe discussie starten. 

Graag zou ik informatie willen over het wel of niet functioneren van het programma. In Inventor 2010 schijnt de add-in niet te werken. Zijn er meer mensen die dit uitgetest hebben?

Ik heb geprobeerd om voor zover mogelijk de DSX standaard te volgen om toch een beetje te standaardiseren, zoals het woord al zegt, maar kom er achter dat er heel verschillend gewerkt wordt. Ik heb ook wel eens de indruk dat bij het ontwikelen van zoiets de mensen op de tekenkamer vaak vergeten worden, maar die zijn wel de belangrijkste schakel in het geheel.

Deze add-in is geschikt voor Inventor 2015-2018. (Voor 2011-2014 zijn er oudere versies beschikbaar)
Klik hier om het programma te downloaden.

Klik hier om een video van de add-in te bekijken, gemaakt op AU2013.

meer info op zijn website: www.matprop.com

en deze hotnews post

Aantal maal bekeken: 2772

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Even een kleine update van het programma MatProp.

De versie die nu online staat is de laatste die nog werkt in Inventor 2011. De volgende versie maakt namelijk gebruik van de nieuwe 'registry free' installatie die Autodesk vanaf Inventor 2012 adviseert. Het voordeel is dat het programma dan ook te installeren is als je systeembeheerder alles afgeschermd heeft. Je hoeft je systeembeheerder dus niet meer te smeken of je dit programma mag installeren.

In de volgende versie zit ook een taalkeuze, dus ik zoek nog mensen die een vertaling kunnen maken naar o.a. Duits, Frans, Spaans, .....  (dit uiteraard in ruil voor een gratis licentie)

Meer informatie volgt.

Hallo Wim,

Wanneer ik uitkom bij de link om de software te downloaden staat erbij dat de software compatibel is met Inventor 2013 en 2014.. Moet ik die versie wel hebben voor mijn 2011 versie 32bit?

Dank je wel.

Mvg

Marcel

P.s. de link:

http://apps.exchange.autodesk.com/INVNTOR/Detail/Index?id=appstore....

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2020   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden