Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Hoe kan ik in inventor 2013 de thumbnails mee exporteren naar Excel

Is het mogelijk om in Inventor 2013 de thumbnails in de bill of material bij export naar excel hier in ook zichtbaar te laten zijn?

Gr. Jan

Aantal maal bekeken: 73

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Zoeken op internet en het autodesk forum toonde mij dat het standaard niet mogelijk is om de thumbnails mee te exporteren vanuit de BOM. Er zijn wel App's voor Inventor die dit kunnen.

Rob.

Deze Link staat overvol met mogelijkheden om dit te doen (via apps of via een vba routine)

Heel interessant Frederic.

Hartelijk dank hiervoor.

Gr,

Jan

even naast de zaak. Maar ik heb de routine gekopieerd en doet het maar er is iets die meer belangstelling opwekt.

ik krijg een nieuwe tab met een icoontje. Zonder dat er iets in de routine geschreven staat voor een icoon te maken of tab.

Hoe doe je dit?

ik weet dat je voor een macro via user commands een knop kan maken maar bij deze hoef ik niets te wijzigen kwam er zomaar bijstaan...

Ik ben al heel lang op zoek naar zoiets. En heb al templates gedownload voor via visual studio. om via deze manier een tab met icoon te maken maar ik krijg die nooit gekoppeld dat het icoontje zichtbaar wordt. En deze manier welke deze ook mag zijn lijkt me eenvoudiger omdat het binnen inventor kan...

ik durf echt geen uren zeggen hoelang ik hier al opzoek. hopelijk komt de oplossing uit de bus ^^

Bijlagen:

Dat extra icoontje (zoals afgebeeld op een eigen panel)

kan je enkel krijgen dmv een addin (via .NET)

Dit heeft niets met de vba routine te maken.

Ik kan dit zien aan bvb de benaming (in vba is het niet mogelijk knoppen aan te maken met een spatie in de naamgeving (wat hier wel het geval is))

Hmm dat zal dan komen door het vakje die ik aangehinkt heb bij tools. Want ik heb niet gedaan via net.

Dat probeer ik dus al heel lang om via van vba of net een panel met knop te maken maar zonder succes. Weet jij toevallig een tourial hiervoor? liefst via vba omdat ik nog niet zo vertrouwd ben met net...

Dankjewel voor de hulp

Voor vba kijk je best eens op deze pagina die ik geschreven heb

http://inventorwizard.ning.com/page/macrolabo

Voor .NET kijk je best eens op het autodesk forum, daar staat alles wat je moet weten.

Eénmaal je weet hoe is het best eenvoudig

https://forums.autodesk.com/t5/inventor-customization/check-out-the...

Daar staat een link naar my first plugin

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2017   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden