Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Hoi

Ik zit met een probleem met het installeren van autocad 2017.

In heb het cadkoop daar voor aangeschreven en zij gaven mij het volgende:

Beste Ludwig,

Probleeem
Dit is wat me opvalt uit je logfile. Microsoft Visual C++ 2015 is niet goed of niet geïnstalleerd.

________________________________________________________________________________________________

2016/11/25:18:57:56     Ludwig  NB-LUDWIG     Rollback            Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable (x64)            Failed   Failure is ignored, Result=1619

2016/11/25:18:57:56     Ludwig  NB-LUDWIG     Rollback            Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable (x86)            Failed   Failure is ignored, Result=1619

Oplossing

Via onderstaande link vind je de oplossing die Autodesk geeft. Zou je deze stap voor stap willen volgen?
https://knowledge.autodesk.com/support/autocad/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/How-to-remove-and-reinstall-Microsoft-Visual-C-Runtime-Libraries.html

Met vriendelijke groet,
CADkoop

Benjamin Eland
Sales engineer

Ik heb dus alle c++ verwijderd en terug geïnstalleerd, ook de VB.net verwijderd en terug geïnstalleerd. Toch blijf ik op de zelfde fouten hangen.

Ik ben naar de computerwinkel gegaan waar ik de melding kreeg om een volledige herinstallatie uit te voeren.

Omdat mijn dochter ook een pc heeft dacht ik dan ga ik het eens proberen op haar pc, dat moet dan wel lukken!

Jammer genoeg krijg ik hier ook dezelfde foutmelding, dus ligt het niet alleen aan mijn pc.

Ik denk met een herinstallatie het probleem niet opgelost is.

Momenteel weet ik geen raad, de leerkrachten licentie van 3 jaar verloopt in mei.

Is er iemand die mij kan helpen dit probleem op te lossen.

In bijlage het log-file van de installatie.

De sketchup pro 2017 krijg ik dan wel weer volledig geïnstalleerd en die heeft c++ 2015 ook nodig..

Alvast bedankt,

Mvg

Ludwig Willems

Aantal maal bekeken: 59

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hi Ludwig,

Normaal hoef je VB oid niet van te voren te installeren. Als AutoCAD dit nodig heeft dan installeerd hij dat zelf.

Doe je de installatie met beheerders rechten?

Anders dit eens proberen: http://autodesk.creativevirtual15.com/autodesk/bot.html?isJSEnabled...

Dag Robert

ik ben zelf beheerder dus dat is het probleem niet. Ik heb zelfs mijn fire -wall uitgezet.

Het probleem is dat ik zelfs de autocad bij het downloaden niet geïnstalleerd krijg, laat staan een licentie-code, activatie- code ingeven. Ik krijg allemaal rode kruisjes bij het installeren met de wizard.

uw link:

autocad 2017 32 Bit krijg ik gedownload maar werkt niet want ik heb 64 Bit.

autocad 2017 64 Bit krijg ik niet gedownload. enkele file wil hij niet binnenhalen.

Melding: Product download consists of multiple files. At least one file is missing or has not been downloded jet.

Kan je mij hier mee verder helpen?

grt

Ludwig

Hi,

Je moet eerst alle bestanden downloaden. In de link die ik opgaf moet dat ergens ook staan. Op een 64 bit systeem heb je ook de 64 bit versie nodig.

Zowel Part 1 als 2 moet je eerst downloaden.

Bijlagen:

Hoi Robert,

jaja, dat weet ik dat ik eerst Part 1 en 2 moet downloaden maar aangezien dit mij niet lukt krijg ik de melding die ik in vorig antwoord heb geschreven.

Aangezien ik Part 1 -2 niet gedownload krijg probeerde ik het eens met 32 Bit en dat ging wel.

Heeft de 64 Bit dan iets meer nodig.

Ik geraak daar gewoon niet door (64 Bit), op het laatst krijg ik de melding na bijna alles gedownload te hebben.

grt

Ludwig

De 32 bit werkt niet op een 64 bit. Vergelijk het met diesel in een benzine motor.

Het installeren heeft dan ook geen zin als je niet beide bestanden gedownload hebt.

Ga anders naar http://www.autodesk.com/products/autocad/free-trial (ja dat is voor een free trail, maar de bestanden zijn hetzelfde, hier kan je jou licentie code ook invullen) en kies dan "Use Download Manager"

Hoi Robert

ik heb jouw link geprobeerd maar blijft weeral hangen:

Autocad 2017 -Win 64 - EN

Abourted: (error: 0x250000ff)

Ik heb zelfs mijn grafische kaart driver geüpdatet laatste versie.

Heeeeeeeeeeeeeeeeel raar.

Ik ga eens een volledige windows update doen van mijn windows 7.

nog suggesties, altijd welkom

Mvg,

Ludwig

Ik denk inderdaad dat er iest mis is met je windows.

Lukt het je normaal wel om grote bestanden te downloaden?

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2017   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden