Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Iemand Inventor 2014 al tegen gekomen in het subscription center?

Aantal maal bekeken: 1095

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Zojuist even gecheckt.... staat nog niet online :(

Dan ben ik tenminste niet de enige die vol ongeduld zit te wachten :)

Alvast de what's new ff gepost: http://inventorwizard.blogspot.be/2013/04/whats-new-in-inventor-201...

Ik heb de nieuwe acad en inventor al gedownload, maar niet via subscription!

Nou ja, heb gn andere keuze...wel hem op men bedrijfslaptop plaatsen en wij werken via subscription en netwerk licenties. 

Ik vind ook nergens een datum van publicatie :s

Hallo Stefan, 

De losse producten (Inventor2014, Autocad2014) zijn beschikbaar sinds vorige week via algemene autodesk website en ook via subscription center. Jullie (en de meeste andere klanten) beschikken echter over een suite (vb. Product Design Suite), deze suites zijn nog niet vrijgegeven. Maar dat zal niet zo heel lang meer op zich laten wachten. Binnenkort zullen de contract managers van klanten met subscription dan ook per mail op de hoogte gebracht worden met instructies en link om de installatiebestanden te downloaden. Exacte datum durf ik er niet op te plakken.  Nog even geduld dus.

gr

Nico

Wij hebben ook losse autocad maar is nog niet beschikbaar via subsrciption.

Zou kortelings toch in orde moeten komen. In afwachting daarvan kan je de software al downloaden via http://www.autodesk.com/free-trials

Als je dat wenst wil ik wel eens nagaan wat de status is van jullie subscription.

Uit betrouwbare bronnen worden de suites vanaf 12 april vrij gegeven.

Maar dit heeft niets met een losse versie te maken dus waarom die nog niet online staan weet ik niet.

Ik hou je niet tegen :)

Keep me posted :)

Want we krijgen ook niet altijd alle info via via door :) 

Hoi Nico,

Trail versie is blijkbaar ook gn optie:

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2019   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden