Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Zijn er mensen of bedrijven bekend met het linken van de Inventor BOM rechtstreeks naar Microsoft Navision.

Ik heb een bedrijf in Canada gevonden maar kan me niet voorstellen dat er geen bedrijven zijn in de benelux die geen gebruik maken van Inventor en Navision.

Wij zijn benieuwd of er reeds bedrijven zijn die zulke link hebben gemaakt waarmee je BOM rechtstreeks gelinkt word naar Navision zodat je niet alles handmatig over hoeft te halen.

Aantal maal bekeken: 182

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

http://www.elmosolutions.com/cad_erp_integration/agni_link.html

Maar die had je wss toevallig net gevonden ;-)

Fréderic, bedankt voor je reactie.

Inderdaad deze had ik ook gevonden maar ik kan me niet voorstellen dat er geen bedrijven in de Benelux zijn die dat ook kunnen.

Elmo werkt alleen vanuit Canada.

Ik kan altijd eens een plugin schrijven hé :p 

rechtstreeks van Inventor naar Navision, zonder tussen komst van Vault (of iets dergelijks)?
Vanuit Vault kun je een xml uitsturen welke ingelezen wordt in Navision, tenminste dat is mij verteld. Wij zijn ons aan het orienteren op pdm systeem. Inventor en Navision draaien al, maar niet gekoppeld. Inventor is nog zonder enige vorm van Vault.

Misschien dat Cadac, Greenock of anders een leverancier/vertegenwoordiger van Navision, zoals GAC, je verder kan helpen?

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2019   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden