Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Ik zou een laptop willen kopen met een 64bit vista, om inventor animaties op te maken.
Welke laptops zijn daar geschikt voor?
Bvd
Pat

Aantal maal bekeken: 791

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

kwijl kwijl... :D
ho ho, nu geen vlekken maken he? ;) Geweldige machine, heb ook overwogen een Dell M6400 te nemen maar die was tenminste € 1000 duurder.... plus dat de voeding van de Dell zo zwaar is als een baksteen (ook qua afmetingen) en die van Apple 8*8*3 cm groot is bij ca 300 gram. Bovendien heeft de Apple een geweldige aansluiting voor de adapter; met een magneet...... struikelt er iemand over de kabel blijft uw Macbook keurig op tafel liggen.
Ik heb een Dell M90 die is zowat gelijk aan de DellM6400 ik weet dus best wel wat zwaar is, daar ik deze elke dag mee naar huis zeul.
Behalve de voeding die laat ik thuis aangezien we hier met dockingstations werken. Ik zie er dan telkens tegen op als ik die dan toch moet meenemen, men boterhammen gaan er dan niet meer bij!

Binnenkort zal ik hier wel eens een nieuwe bestellen. Aangezien we SmarTeam testen moeten uitvoeren om over te schakelen naar Inventor 2011. SmarTeam word dan ook geupgrade, nadeel is dat je maar één versie van dat pakket op uw pc kan hebben. Om de nieuwe te testen heb ik dus het liefst een nieuwe pc (ipv dual boot) en dan kunnen we ineens ook 64bit testen...

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2020   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden