Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Hallo,

ik zit met een probleem met mijn licentie bij mijn MacBook. Ik heb mijn licentie van Inventor geactiveerd onder Bootcamp (dwz onder Windows XP 64bit), en hier werkt Inventor zoals onder windows. Als ik via Parallells Inventor opstart krijg ik een license error en vraagt Inventor om terug geactiveerd te worden. Moet ik dan een nieuwe code aanvragen of moet ik met de PLU mijn licentie telkens overzetten via stick?

Frank

Aantal maal bekeken: 89

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik denk dat Inventor er vanuit gaat dat je hem opstart op 2 verschillende pc's, dan kun je inderdaad enkel de licentie overzetten... heb je dit al geprobeerd?
Hallo Stefaan, ik heb dat nog niet geprobeerd. Ik ben een beetje bang dat ik mijn licentie dan helemaal kwijt ben, maar ik zal het straks proberen. In het slechtste geval moet ik een nieuwe licentie aanvragen (AutoDESK denkt waarschijnlijk dat mijn licentie op 10 PC's draait)
Misschien heb je wat aan deze PDF. Hier staat in (punt7) dat het problemen kan geven als je zowel Bootcamp als parallels gebruikt. Hopelijk kun je het zo oplossen.

Wout
Bijlagen:

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2022   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden