Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

"Standard" Property toevoegen aan een niet content centre part.

Beste mensen,

Ik ben recent bezig om bij ons een nieuwe bib aan te maken met standaard componenten die wij vaak gebruiken.

Nu liep ik alleen tegen het volgende aan; Als je vanuit de Content Center een part toevoegt is de property "standard" ingevuld (bv. DIN 8063). Deze willen wij ook graag terug laten komen op onze stuklijst, tot hier dus nog geen probleem.

Het probleem komt er als ik zelf een part heb die ik aan mijn bib wil toevoegen die ook volgens een bepaalde norm gemaakt moet worden/is gemaakt. De property "standard" kan ik nergens op in vullen.

Na zoekwerk kwam ik erachter dat de "standard" property word ingevuld door de family properties van de content center.

Hoe kan ik makkelijk er voor zorgen op part niveau dat ik een "standard" aan toe kan voegen??

Mvg

J.Boertien

Aantal maal bekeken: 207

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Denk dat dit niet mogelijk is.

Wat je wel kan doen is in de family table een kolom aanmaken die je bv.: DIN als naam geeft.

Bij het aanmaken van deze kolom gebruik je 'map to inventor property' (De property die u gebruikt in je stuklijst)

Weet niet of je hier iets aan hebt.....

Als ik het goed begrijp is het niet nodig om dit op part niveau toe te voegen.

Je kan dit na het publishen via de content center editor aanpassen.

gr

Nico

Ik zal vanmiddag eens kijken wat we in de editor kunnen doen. Heb er een hard hoofd in omdat ik dan verwacht dat je dus met family's moet werken.

In ieder geval bedankt alvast.

Beste,

Je kan natuurlijk ook een custom property aanmaken.

workplane

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2020   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden