Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Naar aanleiding van deze hotnews post, wie van jullie gebruikt Windows Vista samen met Inventor?

Of zitten jullie ook nog op XP of gelukkig al op Win7?

Aantal maal bekeken: 236

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Thuis nog wel op Vista, maar op het werk op Win7.

Echter thuis zal ik niet zo gauw op 2012 overstappen, daar ik het mijn laptopje niet te zwaar wil maken ;-)

Gewoon vaste PC kopen, voor een 1000€ heb je al een lekker speedbootje.

Wel best pas aanschaffen  half 2012, dan zijn harde schijven weer betaalbaar. (op het moment alles van harde schijven X4 in prijs)

Heb zelf Win7 PC , en net voor vriendin laptopje gekocht, weet alleen niet of ik daar ook Inventor op ga zetten.

Moet aleen nog eens op 2011 of 2012 gaan , zit nu nog op 2009 xD

Zonde van het geld, ik gebruik het thuis alleen voor wat huis, tuin en keuken toepassingen.

En een vaste PC betekent ook weer een bureau en ben juist blij dat ik daar vanaf ben ;-)

Vandaag op het werk wel een nieuw pc'tje onder het bureau gekregen, ben ik voorlopig weer even tevreden.

Op het werk, windows 7 met Inventor 2011,

Thuis op mijn laptop Windows 7 met Inventor 2008;

Op mijn desktop Vista, nog 6 dagen inventor 2011, licentie verloopt, mits ik ergens anders ben gaan werken.

Spijtge zaak, het verschil is groot.

Hey Stefaan,

Ik heb op mijn vista machine thuis de thuiswerk licentie van Inventor2012 draaien. Ik kan je vertellen dit werkt tot op heden beter dan op mijn werk op een workstation HP400Z met Windows7, snap hier uiteraard niets van.

Kortom ik was aangenaam verrast!

Begrijp ik het trouwens goed dat Inventor 2013 niet meer kan werken op Vista??

groeten Bert

idd bert,

AIS2013 zal win vista niet meer ondersteunen

dit wil niet zeggen dat het niet zal werken, maar autodesk biedt geen garanties, en alles is op eigen risico

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2019   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden