Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Opgeloste Inventor vragen (331)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

onderdelen onzichtbaar zetten in idw, Solved!

in Inventor 2013 wil ik enkele onderdelen van een samenstelling onzichtbaar zetten binnen een 2D idw, maar het commando 'visible' is uitgeg…

Begonnen door Devreese Frank

1 16 Feb 2014
Antwoord van Devreese Frank

bout en moer invoegen, geen content center? Solved by R. Van der Veek & Stefaan Boel!

hoi allemaal ik heb thuis inventor professional 2012 . maar vind nergens bouten en moeren om intevoegen bij een samenstelling. kan iemand m…

Begonnen door glenn

9 8 Feb 2014
Antwoord van glenn

Derde Mate Constrain in tekening lukt niet, Solved by Tonny van Dijk!

Beste... Ik zou heel graag willen begrijpen waarom een derde Mate Constrain in het meegezonden project niet lukt?  Het gaat om de groene so…

Begonnen door Jaap Mooijer

6 31 Jan 2014
Antwoord van Stefaan Boel

Iproperty precision, Solved!

Via dit forum is het gelukt om een iproperty aan te maken voor het berekenen van de oppervlakte. Nu wil ik deze in het kader van de tekenin…

Begonnen door Frans Vugts

2 24 Jan 2014
Antwoord van Frans Vugts

Microsoft 2013 - Inventor 2013, Solved!

Allen, onlangs heb ik een software update ontvangen voor Microsoft (van 2010 naar 2013). Nu laat ik bij mijn Inventor parts verschillende…

Begonnen door Van Borm Melvin

8 15 Jan 2014
Antwoord van Van Borm Melvin

Pijpleiding in tube&pipe, Solved!

Hoi allemaal  Kan iemand mij vertellen hoe men zelf een tube kan maken bv pijpleiding in (roestvijstaal) zonder een fitting en zonder dat m…

Begonnen door Jan Dielis

7 3 Jan 2014
Antwoord van Jan Dielis

Image in drawing, Solved!

Hallo, ik heb een sketch gemaakt m.b.v. een image. nu wil ik graag de image samen met de sketch terug zien in de drawing, is dat mogelijk?…

Begonnen door jacco van den Berg

2 25 Nov 2013
Antwoord van jacco van den Berg

Inventor studio -> mp4, Solved!

Dag allemaal, Mijn eerste vraag op dit forum, als ik goed gezocht heb is deze nog niet gesteld, zo wel dan hoor ik dat graag:-) Weet ieman…

Begonnen door Roy

10 25 Nov 2013
Antwoord van Roy

schets in cilinder maken, Solved!

Beste  Ik ben een beginner en heb een (denk ik) vrij stomme vraag. ik wil graag langs de binnenkant van de cilinder een schets maken(xz vl…

Begonnen door Freyr

5 14 Nov 2013
Antwoord van Freyr

Update adaptive part, Solved!

Goedendag, Ik heb  een probleempje met de update van adaptive parts. Mijn adaptive features veranderen niet mee met het orgineel. Ook kan i…

Begonnen door Roland den Ouden

4 21 Okt 2013
Antwoord van Roland den Ouden

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2021   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden