Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Discussies van Wout Beukema (23)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Stefaan, Ik heb een 17" tot beschikking. Ik wilde eerst nog een 24"er naast zett…"

Wout Beukema heeft 14 Nov 2013 gereageerd op Inventor op laptop

6 14 Nov 2013
Antwoord van Wout Beukema

"Hallo allen, Inmiddels een HP laptop aangeschaft. Lang getwijfeld,tussen een HP zake…"

Wout Beukema heeft 13 Nov 2013 gereageerd op Inventor op laptop

6 14 Nov 2013

"Thanx, Dit is zeer bruikbaar. Op deze manier krijgt ik het wel voor elkaar. Ik zet…"

Wout Beukema heeft 31 Okt 2012 gereageerd op Browser naam veranderen = occurencce name, Solved!

2 31 Okt 2012

"Hey Stefaan, Hier alles okee. De site blijft er goed uitzien. Goed werk. Maar than…"

Wout Beukema heeft 7 Dec 2010 gereageerd op Scheidingslijnen in de idw tekening van een derived part, Solved!

5 9 Dec 2010
Antwoord van Stefaan Boel

"Je maakt een sketch op de rand van de buis. Bijvoorbeeld door er een workplane neer…"

Wout Beukema heeft 7 Dec 2010 gereageerd op Tekst op een buis profiel

1 7 Dec 2010

"Misschien heb je wat aan deze PDF. Hier staat in (punt7) dat het problemen kan geven…"

Wout Beukema heeft 6 Mrt 2010 gereageerd op Licentieprobleem MacBook Pro

3 6 Mrt 2010

"Ik ga het maandag bekijken op het werk. Ik denk dat dat het knopje is Stefaan. Bedan…"

Wout Beukema heeft 5 Mrt 2010 gereageerd op Block editten en andere naam geven. HOE???

6 6 Mrt 2010

"Dat is niet mogelijk in de block edit modus. Het zou wel mogelijk zijn met rename, m…"

Wout Beukema heeft 4 Mrt 2010 gereageerd op Block editten en andere naam geven. HOE???

6 6 Mrt 2010

"Heb nu geen inventor bij de hand dus kan het niet checken wat het kan zijn.Wat ik mi…"

Wout Beukema heeft 18 Feb 2010 gereageerd op titelblok voor inventor

10 25 Feb 2010
Antwoord van Dennis Vercauteren

"Ik zou ook zeggen; maak een broken view in de tekening en plaats een centerline en v…"

Wout Beukema heeft 17 Feb 2010 gereageerd op Symetrische tekening, hoe de helft weglaten? Solved!

4 18 Feb 2010
Antwoord van Frank

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2021   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden