Beyond Inventor Wizard... The Community!

Autodesk Inventor en AutoCAD Forum

Wat doe ik verkeerd???

Ik wil een nieuw opgemaakte part list koppelen aan mijn template, maar dit wil niet lukken.

Krijg steeds de originele lijst in beeld.

Heb het hele hoofdstuk hierover gevolgd in Inventor 2012 (boek), maar kan niet vinden hoe dit precies moet. 

Aantal maal bekeken: 270

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Jan, Goed om te lezen dat je het boek er bij gepakt hebt ;)

Dit is ook een beetje een vreemd fenomeen. Wanneer je een actieve stuklijst gaat aanpassen wordt deze niet automatisch ge-update. Om de wijzigingen actief te maken selecteer je in de tekening je stuklijst. Dan klik je op Tabblad - Annotate - Format, en kies je bij select style(het Bom symbooltje) een andere stuklijst. Nu verandert de stuklijst in de tekening, vervolgens kies je de stuklijst die je net aangepast hebt en verschijnen wel de wijzigingen.

Rob.

Dank je Rob voor je reactie.

Het ging mij om de juiste stuklijst in de template te hangen.

Dit is mij nu wel gelukt. Echter wanneer ik een tekening open met NEW, dan opent de juiste kopie van de template (helemaal links boven in het scherm)

Als ik een tekening wil openen via het kleine zwarte driehoekje naast new op de bovenste regel, dan krijg ik iets anders.

Kun je hier iets over zeggen?

Groet,

Jan

Jan, dat "kleine zwarte driehoekje" verwijst naar de standaar Inventor templates die met Inventor mee gekomen zijn. Dit zijn andere templates dan je eigen templates. Kijk eens naar deze links voor meer informatie, http://www.trainingtutorial.com/TAT68_Inventor_Templates_Standard_a...

en http://inventorwizard.ning.com/forum/topics/standaard-templates-ver...

Rob.

Probleem is verholpen, maar weet niet of het door mijn actie komt.

Ik had op mijn pc en op de server dezelfde templates staan.

Dacht dat de pad verwijzing alles wel zou regelen.

Heb nu gekozen voor alleen op mijn pc en nu werkt het goed.

Heeft inventor hier misschien moeite mee?

Jan

RSS

Interessante links

Word Fan!

Inventor Wizard Cartoons

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

© 2021   Gemaakt door Stefaan Boel.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden